Sunday, January 2, 2011

Taraaa!!!.....Happy New Year..2011!!!
Dah lama rupanya tidak menjengah ke dalam blog cave  ni...dah  penuh sawang dan sarang nampaknya gua ni....ermm..cuba tengok gambar diatas...cute kan....kalau tak silap saya tahun ni adalah tahun arnab kan....ermm.....btw...meningkat lagilah usiaku nampaknya.....uhuhu...flashback semula tahun 2010 yg lalu....alhamdullillah....semua azamku tercapai. Antaranya..sambung belajar, khatam quran  lagi,berkahwin dengan jejaka pilihan hati dan bla..bla...semuanya berjalan  seperti yg dirancang....terima kasih Ya  Allah....tahun 2011 ini.....nampaknya memberi cabaran yang lebih kepadaku ............antara seorang penjawat awam, seorang isteri , juga seorang pelajar dan dot.dot.dot...persoalannya..mampukah saya......ya...bak kata pepatah korea..`aja-aja fighting!!!!`.............pepatah??..ermm..apa-apa je la....:)

2 comments:

faiznaimi said...

Salam Eyma...

InsyaAllah, U can do it....
Walaupun pada pandangan peribadi Naimi agak sukar bila bergelar seorang isteri, pekerja dan juga pada masa yg sama seorang pelajar. Namun, setiap kesusahan yg dilalui sebenarnya akan ada kemanisan di penghujungnya. Believe me.... Itulah kemanisan mujahidah yg sebenar. Setiap yg kita lalui itu sudah dirancangNya atas kemampuan kita sendiri. heheh...sebenarnya pada masa yg sama, NAimi nk bg semangat pd diri sndiri jugak... All da Best !!

halimatus sadyah said...

thank u naimi...tak sabar nk memiliki kemanisan itu...ya...mari kita sama2 bersemangat...semangat tahun baru....as a career girl, student n happy housewife....all da best to naimi too....!!